گردنبند مرغ آمین کرم گونه گذار و چاق کننده صورت مروارید کفی ژله ای افزایش قد ست کامل طراحی ناخن سالن اکسپرس سوتین فرم دهنده آه برا اسلیم لیفت ahh bra slim lift ساعت Gucci طرح عشق – طرح جدید لاک مخملی
  1. سلام به نیشام خوش آمدی با عضویت میتونی از امکانات کامل سایت استفاده کنی !

    برای ثبت نام کلیک کن !

تمرینات ورزشی موثر برای لاغر کردن ران و باسن +عکس

تمرینات ورزشی موثر برای لاغر کردن ران و باسن +عکس

  1. *setare

    *setare
    مدیر پزشكي و سلامت

    تاریخ عضویت:
    ‏13/10/13
    سن:
    ارسال ها:
    13,603
    تشکر شده:
    32,094
    امتیاز:
    113
    جنسیت:
    زن
    محل سکونت:
    رشت
    تمرینات ورزشی موثر برای لاغر کردن ران و باسن +عکس

    تمرین ورزشی برای لاغر کردن ران و باسن


    awww.persianv.com_pezeshk_khabar_index_basan88.jpg


    اگر قصد دارید ران، باسن و کلا پایین تنه خود را لاغر کنید، تمریناتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ورزشهای هوازی، چربی‌های باسن و ران را بسوزانید و پایین تنه‌ای خوش ترکیب داشته باشید.

    این تمرینات را یک یا دوبار در هفته انجام دهید. حرکات را به آرامی انجام دهید و هر حرکت را ۵ مرتبه تکرار کنید (۱۰ ثانیه در هر تکرار) برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌توانید دور مچ پا و یا ران را از وزنه‌های مخصوص استفاده کنید. مچ بندی را برای خود درست کنید و به اندازه ۱ کیلو در آن خاک بریزید. این سنگینی رسیدن به نتیجه را سرعت می‌بخشد.

    حرکت اول: بالا بردن پا به سمت بالا

    auc.persianv.com_images_x4ei72s8rqauhgkq5aws.jpg

    به پهلو دراز بکشید همانند تصویر دست چپ را زیر سر بگذارید و دست راست را روی زمین و در مقابل قفسه سینه قرار دهید. پاهای خود را صاف قرار دهید و بدون آنکه قسمت‌های دیگر از بدن شما حرکت کند پای راست را به آرامی بالا ببرید کمی مکث کنید و پا را به حالت اول برگردانید.


    حرکت دوم: تاشو

    auc.persianv.com_images_cgy98tgn7qrcq3x8rma1.jpg


    همانند تصویر به پهلوی چپ دراز بکشید، پاشنهٔ پای راست را بر روی پاشنه پای چپ بگذارید زانو‌ها را با زاویه ۴۵ درجه از هم باز و به سمت بالا بکشید. پس از مقداری مکث به حالت شروع برگردید.


    حرکت سوم: بالا بردن ران و باسن

    auc.persianv.com_images_wa57ksvw83gdx8keszm.jpg


    طاق باز روی زمین دراز بکشید. زانو‌ها را خم و کف پا را روی زمین قرار دهید. دست‌ها را کاملا» از هم باز کنید. باسن و کمر را بالا بکشید. توجه داشته باشید که کف پا از زمین جدا نشود. سپس به آرامی به حالت اول برگردید.


    حرکت چهارم: کراس بدن

    auc.persianv.com_images_cognc3d6x6sgbbdx9di.jpg
    همانند تصویر در حالت شنا سوئدی قرار بگیرید، پا را مستقیم با زمین نگه دارید و بدن از سر تا پاشنه کاملا» صاف و در یک خط باشد. عضلات شکم را سفت کنید و به آرامی زانوی راست را به سمت شانه چپ جمع کنید و بعد به حالت شروع برگردید. این حرکت را برای پای دیگر نیز انجام دهید.
     
    anahid از این پست تشکر کرده است.
بارگذاری...
موضوعات مشابه
  1. zahra
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    83
  2. anahid
    پاسخ ها:
    2
    نمایش ها:
    324
  3. anahid
    پاسخ ها:
    5
    نمایش ها:
    145
  4. Azade
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    303
  5. anahid
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    73
  6. shaghayegh
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    143
  7. anahid
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    139
  8. zahra
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    223
  9. anahid
    پاسخ ها:
    1
    نمایش ها:
    58
  10. n a s r i n
    پاسخ ها:
    0
    نمایش ها:
    287